معرفی بهترین رستوران های زنجان
نوشته شده توسط : نیما زمانی

معرفی بهترین رستوران های زنجان

 

در تابستان های داغ برای فرار از گرما اگر به زنجان سفر کردید و اطلاعی از بهترین رستوران های آن نداشتید این مطلب به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

از این رو شاید بد نباشد با چتراتا  همراه شوید تا گشتی در بهترین رستوران های زنجان بزنیم.

 

رستوران پلو

 

اگر از خود زنجانی ها بخواهید که بهترین رستوران های شهر را نام ببرند، حتما یکی از آن ها رستوران پلو است. علاوه بر اهالی شهر، بسیاری از مسافران زنجان، به این رستوران سر می زنند و کیفیت غذاهای این رستوران، همه ی مشتریان را راضی می کند. در این رستوران می توانید انواع کباب شامل کوبیده، بختیاری و سلطانی را نوش جان کنید.

می توان گفت رستوران پلو با توجه به کیفیتش، قیمت معقولی دارد. نه خیلی گران است و نه ارزان و البته رستوران پلو محیطی گرم و خانوادگی دارد و حتی برای برگزاری مهمانی های کوچک هم مناسب است.

 

رستوران هفت چنار

 

یکی از بهترین و شلوغترین رستورانهای ناحیه بازار تاریخی زنجان، رستوران هفت چنار است. اگر گذرتان به مرکز شهر و بازار زنجان افتاد و درحال بازارگردی و خرید سراغ یک رستوران خوب و بهداشتی را از هر یک از کسبه ومغازه داران بگیرید بدون شک آدرس رستوران هفت چنار را به شما می دهند .

 

رستوران صدف

 

 رستوران صدف را با سرویس دهی خوب می شناسند. رستوران صدف محیط آرام و شیکی دارد و یکی از رستوران‌های پرطرفدار زنجان است.

باقالی پلو، کباب برگ، شیشلیک و جوجه اینجا حرف ندارد و توصیه شده که زیتون پرورده‌اش را حتما امتحان کنید. بعد از غذا هم می‌توان در پارک باصفای ملت که درست روبه‌روی رستوران است حال و هوایی عوض کرد.  

 

دیزی‌سرای عابدینی

 

در میان منوهای رنگارنگ فست‌فودی و فرنگی، دیزی تنها غذایی است که ذائقه‌ای را مجذوب خود می‌کند. وعده نهار می‌تواند با یک دیزی خوشمزه در راسته بازار زنجان، روز شما را بسازد. دیزی‌سرای عابدینی که توسط برادران عابدینی اداره می‌شود، از غذاخوری‌های قدیمی بازار می‌باشد و کیفیت آن مثال زدنی است.

 

سفره خانه و رستوران سنتی زرتشت زنجان

 

زرتشت را می توان یکی از زیبا ترین و با صفا ترین رستوران های زنجان برشمرد. این مجموعه وسط باغی زیبا قرار دارد که با فرش و پشتی تزیین شده است البته میز و صندلی هم در وسط باغ برای شما چیده شده است. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی به همراه سالاد و خوراکی های متنوع میل کنید. کباب های زرتشت معروف است و سرو آن در میان حجره های باغ لذت خوردن آن را چند برابر می کند.

 

رستوران بابیلون

 

رستوران بابیلون، رستوران باب طبع طرفداران غذاهای فست فودی و انواع پیتزا و برگر است. در این رستوران انواع فست فودها و سالادها سرو می‌شود که اگرچه کمی قیمت آن‌ها بالاست اما به نسبت کیفیت فوق‌العاده‌اش بسیار عالی است.

رستوران بابیلون از آن دسته رستوران های زنجان است که می‌توانید چند نفری به آنجا بروید و هر فرد با سلیقه و ذائقه متفاوتش، راضی از آنجا خارج شود.

 

فست فود ارگانو

 

در صورتی که دلتان خواستدر زنجان پیتزا و پاستا بخورید و تنوعی در قول هایتان ایجاد نمایید، از ما می شنوید، ارگانو را در لیست تان قرار دهید. محیط خوب ارگانو به اضافه پیتزا ونیز، پپرونی ایتالیایی، مرغ سوخاری، استیک و سالاد سزار و به ویژه پاستای آلفردو ارگانو طرفدار زیاد دارد. پیتزاهای ارگانو 25 هزار تومان است.

 

رستوران مشاهیر

 

مشاهیر یکی از رستوران های جدید زنجان است که طراحی به شکل یک خانه قدیمی دارد و بسیار زیبا است. غذا ها و خوراکی های این رستوران کیفیت بالایی دارند و تجربه خوبی را برای شما رقم می زند. سر زدن به این رستوران را به طرفداران دکوراسیون های خاص و سنتی پیشنهاد میکنیم.

 

رستوران گلریز

 

رستوران گلریز یکی از بهترین رستوران‌های زنجان و مورد علاقه گردشگران و اهالی شهر است.میز اردور، انواع سالادهای ایتالیایی و غذاهای لذیذ و باکیفیت ایرانی از جمله خدمات این رستوران برای مهمانان است. رستوران گلریز جزو رستوران های نسبتا گران زنجان است.

 

رستوران  آدانا کباب

 

رستوران آدانا کباب در شهر زنجان، یک رستوران ترکیه‌ای است که انواع غذاهای ترکی و کباب ترکی را طبخ می‌کند. غذاهای رستوران آدانا با کیفیتی بسیار بالا و تزیینی فوق‌العاده سرو می‌شوند و بی‌نظیر کباب ترکی‌های این رستوران همیشه در زیر زبانتان خواهد ماند.

 

براب مشاهده دامه مطلب معرفی بهترین رستوران های زنجان  کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: